قوانین

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات جُزوَم به دقت ملاحظه فرمایید.

- ورود کاربران به وب‏‌سایت جُزوَم هنگام استفاده از پروفایل شخصی و طرح‏‌های تشویقی و سایر خدمات ارائه شده توسط جُزوَم به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات جُزوَم است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین از سوی کاربر است.

قوانین عمومی

- توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های جُزوَم منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک می باشد، و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های جُزوَم تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

- مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات جُزوَم اقدام کند.

- فاکتور خدماتی که توسط کاربر خریداری می شود در صورت درخواست کاربر ارسال می‌شود.

- سفارش‌هایی که تا ساعت 16 هر روز کاری نهایی شوند ، حداکثر 1 روز کاری بعد (طبق زمان تحویل اعلام‌شده در سایت) در تهران ارسال خواهند شد.

- در صورت بروز تاخیر در پردازش سفارش شما، این موضوع از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی شده و جُزوَم تلاش خواهد کرد خدمات مورد نظر شما را ظرف ۲۴ ساعت تامین کند.

- برگشت و تحویل هرگونه جزوات مورد مصرف قرار گرفته شما چه به واسطه خرید از جُزوَم یا خرید از غیر در خریدهای بعد شامل 10% تخفیف می شود.

- خدمات پس ‌از‌ فروش جُزوَم تنها درصورتی درخواست مشتری مبنی بر بازگرداندن  را می‌پذیرد که مسئولیت بروز خطا متوجه جُزوَم باشد.

- هرگونه خطا از سمت کاربر که شامل بارگزاری فایل اشتباه و یا انتخاب اشتباه خدمات متوجه کاربر است و جُزوَم هیچ گونه مسئولیتی را در این ضمینه نمی پذیرد.

 

 

ارتباطات الکترونیکی

- آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

- جهت اطلاع‌رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه، جُزوَم برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال می نماید. توجه داشته باشید که  10005237989861  تنها شماره‌‌ ای است که جُزوَم از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند.

- همچنین این شماره‌‌ سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه جُزوَم را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان جُزوَم ، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام جُزوَم است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به Info@jozvam.ir اطلاع دهید.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

- جُزوَم به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
جُزوَم متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند.

- کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

- روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. جُزوَم به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

- کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت جُزوَم به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. جُزوَم همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد.
در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید که اشتباه متوجه جُزوَم باشد، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

- در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی خدمات در سایت جُزوَم ،حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای جُزوَم محفوظ است. جُزوَم متهد می شود در اسرع وقت وجوه دریافتی را طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت جُزوَم می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

- کاربران باید هنگام سفارش مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، جُزوَم  جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

- با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص دیگری وجود ندارد. همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود.

- تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران ، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

- در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف ) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.

- در رابطه با سرویس تحویل سفارش، سفارش درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تحویل داده می‌شود.

- لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در قیمت، به سبد خرید اعمال خواهد شد.

- بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم قطعی دارند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد سفارش (Jozvam) سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که جُزوَم هیچ‌گونه مسوولیتی نسبت به سفارشاتی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.

شرایط ارسال پرسش یا پاسخ

- بهتر است پرسش و پاسخ کوتاه و مختصر باشد؛ زبان و رسم‌الخط فارسی و اسلوب نگارش هم در آن رعایت شده باشد.
برای آگاهی از تغییرات قیمت به بخش تعرفه خدمات مراجعه نمایید و به‌هیچ‌وجه در بخش پرسش و پاسخ در مورد (قیمت) نپرسید.

- از پرسش و پاسخ درباره‌ی آدرس سایر فروشگاه‌های فیزیکی یا اینترنتی و استفاده از لینک خودداری کنید.
پرسش خودتان را فقط یک باربنویسید .از ثبت اطلاعات شخصی از قبیل ایمیل، شماره تماس و نام کاربری شبکه‌های اجتماعی در بخش پرسش و پاسخ پرهیز کنید.توجه داشته باشید که نظر یا پرسش و پاسخ فقط باید در رابطه با خدمات باشد.
برای ارسال سایر درخواست‌ها یا پیشنهادها، انتقاد یا شکایت های خود نیز از فرم صفحه "تماس با ما" استفاده کنید یا به ایمیل آدرس info@jozvam.ir ایمیل ارسال کنید.

در صورت وجود هرگونه سوال، لطفا با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار کنید.  

تلفن تماس و فکس:02166534708

پاسخگویی ۲۴ ساعته، ٧ روز هفته

آدرس:
استان تهران - شهر تهران - خیابان دامپزشکی – کوچه الله کرمی – پلاک 1